MApple

Mindig friss hírek.

A kellemes csalódás, Huawei P7

2017. február 20. 06:34 - Medgyesi Kristóf

img_0435.JPG
Számos Huawei eszközt próbáltam már. Huawei táblagépeket, telefonokat és vezeték nélküli hangszórót. A P jelzésű Huawei készülékek tetszettek eddig a legjobban, mind kinézetre és teljesítményét tekintve, nem beszélve az ár- érték arányról.
img_0437.JPG
Először a P7 modellhez volt szerencsém. Első benyomásra, egy minőségi termék képét festette, pedig a lite verzió került a kezeim közé. Fehér színben, sem tűnik túl nagynak, kézben tartva érezni igazán, hogy milyen vékony és mennyire könnyű. Eleinte a P7 modellben még éreztem az android kuszaságát.
img_0444.JPG

Már körülbelül 2 éve "szoros kapcsolatban" vagyok a Huawei P7 készülékkel. A telefon kinézete nekem az iPhone -ok formavilágára emlékeztet. Az antenna csíkok a telefon keretébe kaptak helyet, nem olyan módon, mint az iPhone 4 -nél, hogy ne legyen mindegy, hogy hol fogja az ember, mert különben eldobja a térerőt. Én a fehér színű készüléket használtam, melynek a színéből adódó hátránya, hogy este a kijelző kávája cseppet zavaró. Szóval, ebből a szempontból a fekete talán egy jobb választás lehet.

img_0439_2.JPG

 A telefon kijelzője kellemes, színvilága kielégítő, 5” kijelző méretével eléggé méretes készülék, de ezt kompenzálja a telefon vékony kialakítása. A kamerája nem éppen egy minőségi érzetet sugall, ellenben az utód P8 kamerájához képest.

img_0442.JPG

 Az akkumulátor tekintetében nem tudott többet, mint bármelyik másik okostelefon. Egy nap aktív használatot biztosított, egy teljes feltöltéssel. Viszont az utóbbi egy évben, az akkumulátor egyszerűen nem akar tölteni és 80% -on megáll, amire szerintem egyáltalán nincsen mentség. Számos helyen olvastam erről a hibáról, hogy vagy a csatlakozó romolhatott el, vagy az akkumulátor, de olvastam szoftveres hibáról egyaránt.

img_0443_2.JPG

 Az android KitKat szoftver a P7 készüléken a frissítések elött még igen- igen kezdetleges benyomást keltett, de a későbbi verzió javított az ikonok formáján és a felhasználói felületet jóval modernebbé és barátságosabbá varázsolta. Alap tárhelye 16GB, de Micro SD kártyával lehetőségünk nyílik még további 64GB tárhellyel bővíteni. Amit az Apple felhasználók irigyelhetnek. A Wi-Fi, bármilyen helyzetben remekül és stabilan működött, szinte észrevétlenül váltott át LTE mobilinternet szolgáltatásra, ha kiléptem a lakás ajtaján.

kitkat.jpg

Viszont hiába a sok jó tulajdonsága, ez a készülék kezd lemaradozni és lassan kikopni a mindennapokból. A további/friss P jelzésű generációk, már kiszorították a hetes modellt, mind tudásban és teljesítményt tekintve. Ettől függetlenül NEM mondom, hogy egy rossz telefonról beszélünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mapple.blog.hu/api/trackback/id/tr812274205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása