MApple

Mindig friss hírek.

Megcsaltam az Apple-t, a Huawei P10 Plus készülékével

2017. augusztus 16. 21:21 - Medgyesi Kristóf

Egy héttel ezelőtt, teljesen tropára ment az iPhone 6 készülékem. Elmentem tehát még az nap a Media Markt áruházba, mivel már amúgy is érett az iPhone-om cseréje, így az erre szánt keretből venni akartam egy iPhone 7-et. 

h_vs_i.jpg

A kiállított készülékek fele vettem az irányt. Természetesen az első stand az Apple készülékeké volt, majd a háttérben pislákoló Huawei stand keltette fel érdeklődésemet. Régebben sem vetettem meg a Huawei készülékeit kezdve a P7 szériától, egészen az általam választott P10 plus készülékig. Igen, mivel végül a Huawei P10 Plus készüléket vásároltam meg.

dsc07611-1024x683_2.jpg

Őszintén megmondom, hogy nem bizonyult rossz választásnak. Mivel az Apple az árakat tekintve a fellegekben jár, addig a Huawei-t jogosan nevezhetjük konkurenciának árazás tekintetében egyaránt. Egy Apple iPhone 7 Plus -t körülbelül kétszer ennyiért szerezhettem volna be, hasonló specifikációkkal.

huawei-p10-_6.jpg

Eleinte féltem az operációs rendszerek közti szakadéktól. De, az évek folyamán az EMUI szinte teljesen beérte az IOS-t, hiszen utóbbi sablonként/ alapként szolgált az Android számára. Az Android 7.0 nulla szoftverrel és EMUI 5.1 -et futtató P10 Plus egyszerűen ugyan azt nyújtja, mint a régi iPhone készülékem. A menürendszere könnyen értelmezhető és igényes kialakítású. A számos funkció adta lehetőség szinte korlátlan és ami a legfontosabb, hogy a készülék ellentétben az iPhone készülékemmel teljesen személyre szabható.

emui_vs_ios.jpgp10plus-5-3.jpg

Eddig teljesen mértékben elfogult voltam az Apple készülékeivel szemben, de mára mondhatni beérték a konkurenciák által kínált készülékek. Vagy inkább lepipálták tudás és gyorsaság tekintetében. Habár kíváncsian várom az iPhone 8 készüléket, milyen külsővel és milyen tudással vértezik fel, de egy biztos, hogy bele kell húznia az Apple -nek. A konkurencia már túlszárnyalta, Steve Jobs által vezetett Apple akkoriban diktálta a tempót, mára már csak lépést tartanak. 

huawei-p10-plus-back.jpg

Egy hét alatt sajnos még nem alakult ki a készülékről érdemleges vélemény, de egyet biztosan tudok, egy remek választásnak bizonyult és kellemesen csalódtam a konkurenciában. 

hp10.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mapple.blog.hu/api/trackback/id/tr2612756182
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása